Отново шопинг по италиански

Когато става въпрос за пазаруване в италиански магазин аз съм първа писта. Просто не мога да се сдържа. Има италиански продукти, с които съм свикнала и много ми липсват тук. Не че не мога да живея и без тях или няма български алтернативи тук, но е друго да си хапнеш или да използваш точно това, което ти харесва.

С една приятелка отидох за втори път в магазин, в който има само италиански стоки. Казва се ВИА ТРАКИЯ и се намира до Pepco, Bauhaus и Jusk малко след централни Софийски Гробища. Точния адрес е: бул. „История славянобългарска“ 21, 1220 Орландовци, София. Има удобен и голям паркинг. Научих, че такъв магазин има и на автомагистрала Тракия посока Пловдив. Не съм го посещавала онзи, но за този мога да кажа, че е добре зареден и съм удовлетворена от пазаруването.Това, което ми прави добро впечатление е, че всеки артикул в магазина има етикет с цена - дори и най-малката консервичка е с етикет.

Много неща си накупих и съм супер щастлива. Стоки като паста, ориз, зехтин, кафе, консервирани, препарати са на много изгодни цени, но например колбасите, сирената и морските продукти не са никак на сметка. Взех си само тези два вида нарязани колбаса на Negroni - Pancetta Coppata и Mortadella Stella. Бяха на сравнително добри цени (виждате ги на етикетите)


Много обичам да си опростявам живота с бързи за приготвяне продукти. Тези два пакета готов микс ризото са точно моя продукт. Едното е с морски дарове, а другото е с ряпа + артишок. На това казвам аз бързо, лесно, вкусно и евтино. Това с ряпата ще си го направя с масълце и пармезан, а това с морските продукти с магданоз, зехтин и бяло винце. 
Цена: 2.85 лв/бр.
Отгоре седи един топ продукт. Ориза Scotti е наистина добро качество. Този е класически - правих едно ризото с него и стана меко казано феноменално. Всяко оризче си е отделно, няма слепване, вари се лесно и бързо. Препоръчвам. 
Цена: 2.50 лв.


От замразените просукти взех този микс скариди и тиквички. Смятам да ги сготвя със спагети или талятели, магданоз, зехтин, черен пипер, сол и бяло винце. Имаше още един вид (микс морски дарове - миди, калмари и скариди) в същата разфасовка, но нея си взимам от Лидл и си ми харесва. Такъв вид със зеленчук съм виждала само в този магазин. Освен тези пакети имаше: големи кралски скариди, октоподчета, няколко вида замразени миди  и риби.
Във фризерите освен морски дарове има и доста видове готова замразена паста, грах, царевица, панирани цветове от тиква с аншоа, кроасани, пилешки крилца и някакви други меса. Предишния път взех замразени панирани цветове от тиква с аншоа, които са ми много любими. 
Цена на скариди с тиквички: 5.39 лв.


Предишния път като ходих взех само един пакет от тези готови блатове за пица и съжалих, че не съм взела повече. Стават страшно вкусни и за нула време съм готова с едно ядене. Могат да се приготвят на фурна или на тиган. Детето откачи - каза ми, че са като в пицария. Ако отидете ви ги препоръчвам. Този път взех 2 пакета да си имам за 3 пъти. Има 3 броя пица вътре. 
Цена:2.39 лв/бр.


Десертната част ми е любимата. По принцип италианците държат в шкафовете си винаги такива закуски и ги вадят сутрин всеки да си хапне каквото реши. Аз обаче сутрин ако не е топъл кроасан, предпочитам нещо солено или нещо по-леко като овесени ядки с кисело мляко и плодове. Тези десерти ги хапвам като следобедна закуска с чай. Истината е, че най-вече ги използвам за следобена закуска, която слагам в кутията за обяд на сина ми. Понеже я подготвям всеки ден, вече съм се изчерпила с десертите, а не винаги имам време да му направя домашен сладкиш или нещо по-полезно. Продуктите на Balconi са ми любими и са едни от най-качествените и вкусни. 
Цена суха паста със сладко от кайсия: 2.10 лв.
Цена Мини рулца с шам фъстък: 3.20 лв.
Третото малко пакетче отгоре е класика. Много добро горчиво какао на Perugina, фирмата, която прави всеизвестните бонбони Baci Perugina с любовно послание във всеки бонбон.
Цена: 2.55 лв.


Същия сок от червен портокал си купих и предишния път - много е вкусен. Обожавам сока от червен портокал. Това е нещо, което постоянно пия в Италия, наравно със сока от круша, бадемовото мляко и кокосовата вода. Моите приятели знаят когато им ходя на гости ми купуват такъв сок за да си пийвам. Не точно тази марка (купуват ми Santal винаги), но и тази става. Те просто ме глезят. 
Цена: 2.69 лв.


Марката Felce Azzurra и е любима марка. Изключително добри, свежи и трайни аромати. Това във флакона е ароматизатор за въздух Градина Дзен, но имат още много продукти. Дезодоранти, сампуни, омекотители, бебешки пудри, ароматизатори, душ-гелове и много други. Миналия път си купих рол-он дезодорант (на долната снимка) и съм изключително доволна. Мокрите кърпички съм ги използвала когато сина ми беше бебе и са чудни. Това, което харесвам в тях, е че не са силно ароматизирани, не текат от лепкава течност, овлажняват, но влажното след почистване попива бързо.
Цена ароматизатор: 3.60 лв. 
Цена мокри кърпички: 2.49 лв.


Този обезмаслител вляво си го купих сега. За него е важно да ви кажа, че е добър, дезинфекцира също, но повърхностите трябва да се измият веднага след почистване с него.
Цена: 3.15 лв.
Интимния гел на Neutro med и рол-она както казах са ми от предишния път. Интимния гел съм го ползвала около година и бях излючително доволна. Не си спомням цената им, но бяха и двата някъде около 3 лева.


А сега черешката на тортата - много обичани от мен бонбони с жесток лешников вкус Giandoiotto. Когато пътувам винаги взимам такива от летището за подарък или за себе си. Толкова са кадифени и вкуснички, че се топят се в устата. Уникални са. Препоръчвам ако ги намерите да си вземете задължително - няма да ви подведа. Има такива бонбони, шоколади, и течен шоколад. Принципно течния шоколад е по-скъп от Нутелата, но е много много по-вкусен и качествен като състав. Щом ви го казвам аз, която съм колекционер на буркани и върл фен на Нутелата, значи ме слушайте. Всички продукти на Novi са с доказано качество, по-висока (но заслужена) цена - нещо като Lindt, но предимно с лешников и натурален шоколад. Хайде да ги определим като марка кояо като качество и вкус е между известни марки като Lindt и Loacker. Препоръчвам с две ръце всеки продукт на Novi, който видите. Купувайте го! 
Цена: 6.99 лв.


А това вино е също топ попадение - любимото ми винце. Предишния път го търсих, търсих, но явно съм го пропуснала. Моите приятели са ми го купили след това и ми го подариха за коледа. Сега си пийвам от него и ви пиша. Споменавала съм го в няколко мои поста. Това е то...my precious.... Не знам цената, но ще я разбера (преполагам е някъде 14-15 лева)

Ако идете и си купите нещо от тези, които съм споменала ще се радвам да разбера вашия коментар. Дано ви хареса моя избор.

Коментари