Изгоряли, но вкусни

Тази рецепта е както за любителите на италиански сладкиши  така и за тези, които обичат десерти с вкус на бадеми, например марципан. 
Харесвам всичко, което е с вкус на бадем. Няма значение дали е за пиене или за ядене. 
Когато бях по-малка умирах за бадемов аперитив. Спомняте ли си го? Освен него ми харесва, бадемово мляко и една бадемова напитка наречена Orzata, която се разрежда с вода и лед. Много е освежаваща и се продава в Сицилия.

Рецептата, която ще ви представя днес е за бисквитки Амарети, но предупреждавам, че не е в никакъв случай по оригинална рецепта. Намерих готова смес в Лидл и реших да си направя.
Това саламче е 220 грама и струва 4,49 лева. Веднага когато се приберете от пазар го приберете за час и нещо в хладилника, защото в магазина не го държат в хладилната витрина и е доста меко, а трябва да е твърдо. След като се охлади го извадете, обелете черното фолио и го нарежете на 12 или 16 равно дебели шайби. Аз го разделих на 12.
След  това оваляйте в кристална захар всяка шайба и ги наредете в покрита с хартия за печене тавичка. 
Поставят се в предварително загрята на 180 градуса фурна за не повече от 15 минути.
Оставят се да изстинат и се отделят от хартията за печене. 
Аз се изложих с печенето, защото на опаковката пишеше да се пекат 15-18 минути и аз реших да ги пека максимума от 18 минути и ги попрепекох, но пак станаха вкусни. Малко по-твърди са, но са вкусни въпреки всичко. Като за готова смес не са никак лоши. Можете да видите рецепта за Амарети,със смес, която да си направите сами ТУК


Коментари