Шопинг по италиански в Lidl

Нека да започна с това, че не пазарувам съвсем по италиански, но поне пазарувам продукти, които или ми служат за приготвянето на италиански ястия или са типично италиански.
Някъде 50% от продуктите, които купувам (освен полодовете, зеленчуците и перилните препарати) са такива.
Днес купих следното:

- 3 кутии паста със скариди/трюфели
- 1 пакет гурме паста с див чесън
- 1 кутия пасата/ доматено пюре
- 1 парче пармезан
- 1 буркан лимитирана Nutella
- 1 великденско яйце/ изненада за момче

3те кутии паста Deluxe със скариди/трюфели 
са от серията Deluxe, която много харесвам.
2те кутии Lunette ( Лунички) са пълни с рикота, лангуста и скариди. Пробвала съм ги и са ужасно вкусни.
Правя ги със зехтин с лимон, съвсем малко чесън и някаква салата.
Струваха по 3,99лв/кутия.
1 кутия Pappardelle Ripiene  с манатарки и черен трюфел също са много вкусни, въпреки че изобщо не ям гъби, но черния трюфел го обожавам. Приготвям ги много бързо и вкусно с масло, салвия и поръсвам със хималайска сол, малко бял пипер, пармезан и орехи.
Тези не разбрах защо бяха намалени от 4,49 лв. на 2,41 лева. Много много добра цена за 250 гр. такава паста. На мен ми стига за 2 порции, като добавям някаква подходяща салата.

1 пакет гурме паста Deluxe с див чесън 
За първи път купувам такива, но са на серията Deluxe и предполагам ще са вкусни. Смятам да ги сготвя с гъби, тиквички, а отделно да сготвя зелен фасул с  масло и пресен чесън. Струват 2,99 лева, което за 300 гр. гурме паста е много добра цена!

1 кутия пасата/ доматено пюре Freshona
Тази пасата е много прилична, на добра цена и подходящо количество от 500 гр. - точно  колкото за 2 порции. Струва 0,99лв. Аз взех 1бр., а са ми маркирани 2бр., но както и да е!

Проверявайте си бележките като пазарувате там, защото често маркират по 1 или 2 бройки в повече! 

Това е продукт, който никога не липсва като продукт у дома. Използвам го за приготвяне на рагу или сосовете за паста.

1 парче пармезан Lovilio
Пармезана е продукт, който абсолютно никога не липсва в моя хладилник, защото го слагам на почти всичко, което се яде у дома: салати, паста, пица, ястия (лазаня, пармиджана и т. н)
Този беше на промоция до днес и струваше  4, 89лв., но по принцип струва 6,59лв. Излиза на сметка за 200гр.

1 буркан лимитирана Nutella от 750гр.
За тези, които не знаят, аз колекционирам лимитирани буркани и всякакви неща брандирани с Nutella (като буркан-лампа, тостер, сет за закуска, тениски, чорапи Nutella).
Имам вече повече от 30 буркана в различни размери.
Този струваше 7,95лв. и освен зеления, който избра моя син, имаше още бял и червен.
Ако купите от тях моля запазете ми буркана след като изядете шоколада!

1 великденско шоколадово яйце/ изненада  Balocco за момче
В Италия за великден не се боядисват яйца, но се купуват такива яйца на децата и им се подаряват. Това гигантско яйце струваше 9,99лв и детето ми си го поиска, защото е свикнал всяка година аз или някой познат да му подарява такова. На Balocco никога не е е получавал и ми е интересно да го видя. Получавал е такова на Kinder за момче и Spiderman, Ben10,  Костенурки нинджа  и т. н.

Коментари