Notos Galleries - Галерия на модата,красотата и уюта

 

Бях на една изключително приятна "изложба", която е разположена на 6000 квадратни метра в столичния Sofia Ring МОЛ.Очарова ме стила и внимателния подбор на много световно известни водещи марки в модата, козметиката, парфюмерията и аксесоарите за дома ,част от които преоткрих, а други за първи път видях в София, но черешката на тортата е, че всички те са в един и същ три етажен магазин.
Любезните и грижовни домакини на Notos Galleries ме накараха да се почувствам наистина като в галерия на изкуството - от марка на марка стигнах до любимите си и успях да се насладя на най-новите им колекции.
На трите етажа на Notos Gallerie има почти-всичко, което може да се купи - конфекция (мъжка, дамска и детска), козметика (има даже бар за прясна козметика), парфюмерия,бельо, чанти, куфари, аксесоари за дома, оригинални подаръци - наистина всичко за един приятен и удобен шопинг.
 Естествено моето внимание бе насочено към италианските брандове между които : една от любимите ми марки чанти Coccinelle (Парма,Италия), Franklin & Marshall (страхотни спортни и кейжуал дрехи с уникални цветови комбинации), домашните аксесоари на CoinCasa, мъжката мода на Luca D'Altieri, козметиката и парфюмите на L'Erbolario, а също така Emporio Armani, страхотни сервизи с чинии на Versace, Dolce&Gabana (не може без тях), много интересни модели на Chip&Chip и много ми харесаха пижамите на Paco Rosi. Бях приятно изненадана от дамската марка Helmi и от чантите YNot? със щампи от Рим, Милано и Портофино.Една лека и приятна атмосфера и много уют ще остави у мен това три етажно шопинг бижу, което със сигурност ще посетя отново, защото се оказа, че и транспорта до Sofia Ring е много удобен (с метрото до ГМ Димитров и после си има специално шатълче до шопинг центъра).Благодаря за прекрасно прекарания следобяд на Notos Galleries











Чанти You?NOT



Coccinelle















Man & Manetti
Emporio Armani
Пижами Paco Rosi
Luca D"Altieri

La Martina
La Martina

Franklin&Marshall (F&M)
Franklin&Marshall (F&M)

Franklin&Marshall (F&M)
Helmi чанта
Helmi
Helmi бижу

Коментари