В кухнята на LIDL

Флорентине с бадеми


Днес в Lidl за мен започна Коледа. Търсех си аз с какво да почерпя колегите по мой личен повод и се натъкнах на много симпатични сладки с бадеми и 3 вида шоколад.
Струваха само 5,99лв. и бяха на фирмата Favorina. Аз съм пробвала миналата година едно Панетоне на същата фирма и не бях толкова впечатлена от него, но тези сладки бяха чудни.
Освен това аз ги комбинирах с Амарето за следобедното офисно кафе и стана много сладко.
И понеже на съм почерпила всички с тези сладки ви черпя веднага със оригиналната рецепта за да си ги направите и да споменавате мен и сина ми Стефано, който от днес е записан в детска градина.
Продукти:15гр. масло,50гр.захар (може и кафява),20 гр.сиропирани черешки,100 гр.бадеми на люспи,20 гр. портокалови кори,15 гр.брашно,25 гр. мед,80 гр. сливи изсушени,100 гр. шоколад за декорация (бял, натурален или млечен).
Флорентинете са отлична следобедна закуска или с кафето сутринта. Приготовлението е лесно. Смесете черешките със сливите. В отделен съд смесете настърганите на люспи бадеми, парченца масло, брашното, захарта, към които прибавете и черешите, сливите, портокаловите кори и меда. Разбъркайте добре.
Положете хартия за печене в една тава. Взимайте в лъжичка от сместта и полагайте в кръгла и плоска форма. Печете на 180° за 10-15 минути във вече затоплена фурна
След като извадите и изстинат може да потопите дъното им в разтопен в отделен плосък съд на котлона.Обърнете ги и оставете шоколада да се стегне.Поднесете с кафенце или топъл шоколад.
Източник:http://www.petitchef.it
 

Коментари