Моите модни лудости

От днес съм горда притежателка на супер-сладко бижу-куполче с....ЧУШЛЕ, направено специално за мен от добрата приказна фея от Dаydream!!!Бижутата на Daydream са изработени ръчно и за тяхното реализиране се използват различни материали като метални елементи, естествени камъни, кристали, дантела, Сваровски елементи, стъклени сфери и куполчета.Daydream бижутата са нежни,приказни,закачливи и най-важното : не са еднотипни,банални или скучни! Там ще откриете например колиета с уникална мини розичка. Гледайки я на живо ми се струваше,че ей сега ще настъпи часа на магията - когато Звяра ще се превърне в красив и напет принц,а Бел ще му се хвърли на врата и ще затанцуват под аления блясък на розичката. Има обеци, пръстени пълни с глухарчета и гривни с листенца от цветя. Аз реших да хвърля ръкавицата задавайки почти невъзможна задача,а именно да ми бъде измайсторено куполче,в което да се гуши символ на Италия. Предложих мини Колизеумче, или мини Куличка Пиза и най-накрая реших,че може и чушле,което носи късмет в южна Италия.....И ето че магията стана - феята на чудесата ми направи чушлето,което в момента кротко спи в сладка кутийка под пухена завивка.
Това вълшебство струва 32 лева и дойде малко повече от седмица след като си го поисках.
Ако желаете първи да разбирате за новите изкушения на Daydream и ако бижутата на приказната фея ви омагьосат както и мен ето и Фейсбук страницата :
 
 

Коментари