Le BIODERMA nouveau est arrivé !

Всяка година третия четвъртък на месец ноември във Франция се празнува Младото Вино Божоле. Това разбира се няма нищо общо с Италия и обекта на моя разказ е не виното,а една козметична фирма,в която се влюбих безпецедентно.
Моята прекрасна приятелка , козметичен съветник и блогър Адри от блог
My beauty madness /www.mybeautymadness.com/ беше така любезна да ме покани да я придружа на Празника на Младото Божоле в НДК. Тя от своя страна е била поканена от козметичната фирма BIODERMA.
Нагласихме се,Адри ме нагримира и се отправихме към мястото на събитието. BIODERMA бяха много любезни и стилни домакини : почерпиха ни с божоле, забавляваха ни и представиха един уникален продукт,към който май се пристрастих. Става въпрос за MATRICIUM - един много симпатичен сет от 30 ампулки,които приличат на самолетчета...моя син се влюби веднага в тях! И не само той !  Приключи партито и аз се прибрах капнала с огромни сенки под очите. Кожата ми тръпнеше. С огромно недоверие,че ще подейства, отворих една от ампулките и я нанесох на лицето си. Сетих се,че заради една много неприятна кожна алергия през лятото,дерматоложка беше предписала на моят син медицинска козметика именно на BIODERMA (Atoderm PP gel moussant и Atoderm lait). Извадих млякото и след като вече си бях намазала лицето с ампулата MATRICIUM се намазах и с млякото. Легнах си и на сутринта....о чудо !!! Кожата ми беше мека и опъната както никога !!! Гледах се в огледалото и не можех да повярвам на резултат от едно намазване! Нямаше ги и сенките под очите. Това е първия козметичен продукт,който ме печели 100% ! Единствения коментар,който имам е : ДЯДО КОЛЕДА,МОЛЯ ТЕ,МНОГО ЩЕ СЛУШАМ ! ИСКАМ ЕДНА КУТИЯ MATRICIUM ЗА КОЛЕДА !!! Пробвайте го и вие ! Магически е! Поздрави и пожелания за весели коледни и новогодишни празници от мен и ITALIANISSIMO ! ..... let your wishes come true...

Коментари