ПРЕДСТАВЯНЕ

Здравейте, на всички вас любители на:
Италия,
Италианския език,
Италианките,
Италианците,
Италианската кухня,
Италианските коли,   
Италианските вина,
Италианското кафе,
Екскурзиите в Италия,
Италианската мода,
Италианските култура и всичко италианско, за което може да се сетите...
 
 
В настоящия блог с много любов, желание и ентусиазъм, ще се постарая да ви информирам за всичко, което е свързано с Италия и Италианския начин на живот.
Надявам се да ви отведа на едно приятно и интригуващо пътеществие в страната, която обикнах и съм сигурна, че всеки, който веднъж я опознае ще я обикне както стана с мен и ще я носи винаги в сърцето си.



Тук ще има по малко от всичко: италианска кухня, туризъм и интересни места, мода, любопитни факти, за любителите на вина и специалитети, за любителите на бързите скорости, меломаните, киноманите и много полезна и интересна информация, до която успея да се добера и е свързана с Италия.

 
 
Ще се радвам ако взимате участие в това ново за мен предизвикателство. Всеки коментар,критика,препоръка,въпрос или мнение ще бъде ценно за мен и ще се старая да публикувам всичко, което ви вълнува и ви е интересно ! 
Следете ме - обещавам, че няма да съжалявате !

Целувам ви:

 

Коментари