
Тортата се разделя на две и чрез магнити се слепва отново. В двете секции има куп разкошни играчки от различни ретро серии на Kinder изненада.
Ето и малко история за Kinder :
1968 година
Революцията Kinder- Повече мляко и по-малко какао!
В края на седемдесетте майките са по-внимателни към храненето на децата,но и децата са все по взискателни.
Точно тази година Микеле Фереро - главния "виновник" за революцията Kinder взима присърце желанията на децата и намира компромисния вкус на Kinder шололад - прочутото блокче с млечен шоколад пълен с мляко. Дозирането е по-лесно за майките,защото блокчетата са опаковани отделно.
1974 година
Излюпва се Kinder Sorprise - Великден цяла година !
Всички деца обичат играта и откритието и концепцията на яйцето с изненада е революционна.
Kinder осигурява дори и в ежедневието един специален момент на радост,който да бъде споделен.
Революцията Kinder- Повече мляко и по-малко какао!
В края на седемдесетте майките са по-внимателни към храненето на децата,но и децата са все по взискателни.
Точно тази година Микеле Фереро - главния "виновник" за революцията Kinder взима присърце желанията на децата и намира компромисния вкус на Kinder шололад - прочутото блокче с млечен шоколад пълен с мляко. Дозирането е по-лесно за майките,защото блокчетата са опаковани отделно.
1974 година
Излюпва се Kinder Sorprise - Великден цяла година !
Всички деца обичат играта и откритието и концепцията на яйцето с изненада е революционна.
Kinder осигурява дори и в ежедневието един специален момент на радост,който да бъде споделен.
1975 година.
Годината на монодози торта или така наречения Kinder Бриош.
Години на глобални социални промени,в които Микеле Фереро се досеща,че майките нямат вече време да приготвят всеки ден домашни десерти за закуската и следобедната меренда на децата си.
Така се ражда идеята за Kinder Brioss, мини закуски,готови за консумация. Следва появата и на Kinder Délice.
1976 година
Новост е Kinder Fetta al Latte "свежа" закуска.Още една брилянтна идея на Микеле Фереро има за цел да се реализира нещо свежо за децата. Мек пандишпан в прегръдка с млечен крем за директна консумация или съхранение в хладилника.
Следва Kinder Pinguì с шоколадово покритие.
1990 гидина
Големия дебют на Kinder Bueno, кръгла вафла със сърцевина от крем.
Микеле Фереро помисля за вече порасналите любители на Kinder.
Kinder Bueno е апетитен снак, за по-възрастните и подрасващите.
2001 година
Излюпва се Kinder Merendero - изненадите никога не свършват!
За да предложи удоволствието от шоколада Kinder заедно с емоцията от изненадата Фереро този път лансира Kinder Merendero. Уникална закуска - двоен крем, богат на мляко и какао и хрупкави топчета в комбинация с фантастични изненади за тотално забавление.
ДНЕС
Марката Kinder е известна по целия свят. Гаранция за качество и грижа за настроението на малки и големи.
Мисията на Kinder е да бъде до родителите, подпомагайки ги да усигурят ежедневни моменти на радост за детството на техните деца.
Годината на монодози торта или така наречения Kinder Бриош.
Години на глобални социални промени,в които Микеле Фереро се досеща,че майките нямат вече време да приготвят всеки ден домашни десерти за закуската и следобедната меренда на децата си.
Така се ражда идеята за Kinder Brioss, мини закуски,готови за консумация. Следва появата и на Kinder Délice.
1976 година
Новост е Kinder Fetta al Latte "свежа" закуска.Още една брилянтна идея на Микеле Фереро има за цел да се реализира нещо свежо за децата. Мек пандишпан в прегръдка с млечен крем за директна консумация или съхранение в хладилника.
1990 гидина
Големия дебют на Kinder Bueno, кръгла вафла със сърцевина от крем.
Микеле Фереро помисля за вече порасналите любители на Kinder.
Kinder Bueno е апетитен снак, за по-възрастните и подрасващите.
2001 година
Излюпва се Kinder Merendero - изненадите никога не свършват!
За да предложи удоволствието от шоколада Kinder заедно с емоцията от изненадата Фереро този път лансира Kinder Merendero. Уникална закуска - двоен крем, богат на мляко и какао и хрупкави топчета в комбинация с фантастични изненади за тотално забавление.
ДНЕС
Марката Kinder е известна по целия свят. Гаранция за качество и грижа за настроението на малки и големи.
Мисията на Kinder е да бъде до родителите, подпомагайки ги да усигурят ежедневни моменти на радост за детството на техните деца.
Празник в София по случай 40 годишнината на Kinder яйцето се проведе в Парадайс център на 3 етаж.
Заведох там моя син Стефано и се поразходихме из залата,където на сцената се разиграваха игри,а в останалото пространство имаше тъмна стая с духчета, едно яйце,където имаше възможност детето да бъде снимано от фотограф, акрибат на кокили, картинки,холограми,но....нито едно истинско Kinder яйце...(поне не докато ние бчхме там)!!!
Коментари
Публикуване на коментар